حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

مرحوم آیت‌الله بهجت درباره ظهور امام زمان(ع) بیان داشته است: پیش از ظهور، همه باید سایه ظلم و جور را احساس کنند. از این خونریزى هایى که پیش از ظهور حضرت حجّت(ع) واقع مى شود، معلوم مى شود که ظهور آن حضرت مانع از خونریزى است، چون همه طَوْعا یا کَرْها(خواسته و یا ناخواسته.) تابع آن حضرت می شوند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

 

هبوط مسائل اخلاقی و انسانی در زنان: جامعه پیش از ظهور، جامعه‌ای مملوّ از فساد و بی‌بند و‌ باری‌های اخلاقی است، کردارهای حیوانی گروهی انسان‌نما، آن‌چنان فراگیر می‌شود که حالت عادّی به خود می‌گیرد. روایاتی که این وضع اخلاقی پیش از ظهور را بیان نموده‌اند، بسیار زیاد است.محمّد بن مسلم می‌گوید: به امام باقر(ع) عرض کردم: قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟ امام(ع) فرمودند: «آنگاه که مردها خود را شبیه زنان نمایند و زن‌ها شبیه مردان شوند، آنگاه که مردان به مردان اکتفا کنند و زنان به زنان.»

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 16:52 :: نويسنده : مهردادفلاحی

بناها و نمایه هائی از مسیح دروغین -


یکی از بناهائی که گمان می رود اشاره به مسیح دروغین داشته باشد، مجسمه معروف ماراکانا در ریودوژانیروی برزیل می باشد. نمایه دیگر،تصویری از مسیح تک چشم است!!! نظیر شخصیتی که در فیلم آخرین مصائب مسیح نشان داده شد.دراین فیلم مثلاً شخص حضرت مسیح به دلیل شکنجه،چشم راستش کاملاً از بین رفته و فقط چشم چپش سالم بود!!!



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 2 فروردين 1386برچسب:مهدويت,علائم ظهور,عقل‌گرايي, :: 15:4 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

تفاوت اساسي و بنيادي ميان عقل‌گرايي رنسانس و خردورزي در انديشه مهدويت و حكومت جهاني، رشديافتگي عقل در همه زمينه‌ها، حركت متوازن عقل و اقسام آن و استفاده همه جانبه از آن در امور عالي و متافيزيك و در امور داني و فيزيك و نيز دخالت دادن عقل در ارزش‌گذاري و تعيين خوب و بد اشياء در پرتو باورداشت مهدويت است.

 



ادامه مطلب ...

خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: جوامع امروز می دانند که آنچه به فریاد آنان می رسد عدالت اسلام و قرآن است و اين حرکت يعني بيداري اسلامي تا آمدن منجی جهانی حضرت ولی عصر (عج) ادامه دارد.
 

 

به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو» آیت الله امامی کاشانی در خطبه هاي نماز جمعه امروز تهران با بيان اينكه این اسلام است که بیداری و حرکت را در ملتها ایجاد کرده گفت: دنیای امروز در شرایط تأسف آوری قرار گرفته و آنان که مسلمان نیستند و حکومتهایی غیراسلامی دارند به هیچ چیز معتقد نیستند.
 



ادامه مطلب ...

آخرالزّمان، از زبان پیامبر(ص)

روزگاری که دینتان: پول، قبله‌گاهتان: زنان و کاسبانتان: رباخوار مي‌شوند.

غربت چیست؟ پیامبر(ص) فرمود: «اسلام غریب ظهور کرد و در آخرالزّمان نیز غریب خواهد شد. چه بسیارند مسلمانان که از اسلام جز پوسته‌ای وارونه بر خویش ندارند.»

از علی(ع) پرسیده شد: آن زمان چه زمانی است؟ پاسخ گفته شد: «زمانی است که پست‌فطرتان همه جا را پر مي‌کنند؛ بزرگواران کمیاب مي‌شوند؛ روزگاری است که پادشاهان چون درّندگان، تهیدستان، طعمة آنانند؛ راستی غارت مي‌شود و دروغ، فراوان مي‌گردد. مردمانشان با زبان، تظاهر به دوستی دارند؛ امّا در دل، دشمن هستند. گناه همه جا را فرا مي‌گیرد و علنی به گناه افتخار مي‌کنند و اسلام را چون پوستینی واژگونه مي‌پوشند.»1



ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 18:8 :: نويسنده : مهردادفلاحی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در بررسی وقایع منطقه  "یمن" از دیدگاه روایات ائمه معصومین (ع) چندین حدیث مستند وجود دارد که نشان دهنده اهمیت نقش تحولات این کشور در عصر منتهی به ظهور حضرت حجت(عجل الله) است .

امام صادق علیه السلام در این مورد فرمود: خـمـس قـبل قیام القائم علیه السلام : الیمانی و السفیانی و المنادی ینادی من السماء و خسف بالبیداء و قتل النفس ‍ الزکیة . پیش از قیام مهدی علیه السلام پنج رخداد بزرگ در پیش خواهد بود: بقیه در ادامه مطلب . . .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, :: 17:39 :: نويسنده : مهردادفلاحی

آماده باش برای حمله نظامی به سوریه

آیا زمینه های وقایع سخت قبل از ظهور از مرز اردن وسوریه فراهم می آید؟!در حالی که مردم اردن از فقر نسبی رنج می برند و خدمات درمانی به بهانه های مختلف به اردنی ها ارائه نمی شود حضور دهها هزار نفر لیبیایی در اردن سوالاتی را به ذهن متبادر می سازد که شاید پاسخ به این سوالات بتواند معمای حضور مشکوک لیبیایی ها در اردن را آشکار سازد.

 

 




ادامه مطلب ...

 

احساس من اینه که این انقلاب ها ادامه پیدا میکنه ، ان شاءالله منجر به بخصوص، بخصوص به حوادث عربستان میشه، حجاز میشه، این مهمترین حادثه است، چون برای ما کانون های قدسی فوق العاده مطرح است، مثل مکه معظمه، مثل عتبات، قدس شریف، این مراکز قدسی و نورانی جهان، اینها در حال آزاد شدن هستند و این انقلابی که الان منتقل شده به غرب، به اروپا و آمریکا، این ادامه پیدا خواهد کرد

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 اسفند 1385برچسب:, :: 19:53 :: نويسنده : مهردادفلاحی

 

 

 

امروز با انقلاب اسلامى ما كه در خط ايجاد عدالت در سطح جهان است انقلاب حضرت مهدى ( ارواحنا فداه ) يك گام بزرگ به هدف خود نزديك شد. نه فقط بوجود آمدن حكومت اسلامى آن عاقبت موعود را به عقب نمى‏اندازد بلكه آن را تسريع هم مى‏كند و اين است معناى انتظار .

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 19:40 :: نويسنده : مهردادفلاحی

يک نماينده مجلس زمينه‌ساز ظهور با در نظر گرفتن چشم انداز آرماني نظام جمهوري اسلامي؛ يعني تحقق زمينه سازي ظهور امام زمان(عج) نگاهي کاملا مهدوي و منتظرانه داشته باشد؛ او بايد حساسيت‌هاي عصر غيبت را در نظر بگيرد و در موضوعات کاري اين مجلس، چه در عرصه نظارت و چه در قانون گذاري به تحقق زمينه‌هاي ظهور بيانديشد.
به گزارش شیعه آنلاین، قائم مقام پژوهشکده مهدويت با تاکيد بر اين که نماينده مجلس بايد با اعتقاد راسخ به انتظار و مهدويت، خود را به افق جامعه مهدوي نزديک کند، گفت: بايد نمايندگان زمينه‌ساز ظهور را براي مجلس انتخاب کنيم.
حجت الاسلام والمسلمين صادق سهرابي در گفتگو با مرکز خبر حوزه در بيان شاخصه‌هاي مجلس در جامعه مهدوي، اظهارداشت: مجلس شوراي اسلامي در لسان و ادبيات امام راحل و مقام معظم رهبري داراي ارزش و اعتبار بسيار زيادي است؛ جايگاه مجلس در نظام جمهوري اسلامي، جايگاه تقنين و به مثابه نظارت ملي بر مجموعه عملکرد کارگزاران نظام است؛ بنابراين افرادي که وارد مجلس مي‌شوند بايد از وزن فاخري برخوردار باشند تا بتوانند از پس اين مسووليت بزرگ بربيايند.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 23:46 :: نويسنده : مهردادفلاحی

خروج سفياني

ظاهرا مردي است شايسته و ذکر خدا پيوسته بر زبانش جــاري است. امـا پليدتـرين و خبيث ترين مردم است.

سـفياني، سرخ رويي سپيـد پوسـت و زاغ چشـم است. هرگز خدا را پرستش نکرده و مکــه و مدينه را نديده است. فرزند خــورنده جگر ها ، اسمش عثمان و پدرش عنبسـه ابي سفيان است.

سفياني، عنصــر بي بند و بار ، آلــوده و پرده در امــوي نسب و امـوي نژاد اسـت که در سوريه انقلاب مي کند و انقلابش نيز، پس از غلبه بر دو گروه مخالف خويش ،به ظـاهر پيروز مي گردد و آن دو خط مخالف را که رهبري يکي را مردي سرخ رو و ديگري را مردي "ابرص" به عهده دارد، در هم مي کوبد . فضاي سياسي و اجتماعي بـراي او آماده مي شـود و او بــر منطــقه وسيعــي که شامل: دمشـق، حمـص، حـلب، اردن، فلسـطين و اسرائیل کنوني است، مســلط مي گردد و يهوديــان و  عناصر تبهـــکار و حــق ســتيز ، کودکان پرورشــگاهي و کنــار خيابــاني از او پيروي مي کنند و همــه اين تحــولات ظرف شش ماه صورت مي پذيرد.



ادامه مطلب ...

مهدي (عج) منتقم خون امام حسين (ع)

يکي از القاب حضرت مهدي منتقم است . در توضيح علت برگزيده شـده اين لقب بر آن حضرت، مطالب زيادي در سخنان اهل بيت وارد شده است . از جمله گفته شده است که از امام محمد باقر (ع) سؤال کردند به چـه مناسبت فقـط به آخرين حجت الهي قائم گفته مي شود؟ امام باقر (ع) در پاسـخ فرمـودند: چـون در آن ســاعتي کـه دشـمنان ، جـدم امــام حسيــن (ع) را به قتــل رســاندند فـرشـتگان با ناراحـتي، در حالي که ناله سرداده بودند عــرض کردنــد: پروردگــارا! آيا از کســاني کـه برگزيده و فرزند برگزيده تو را ناجـوان مــردانه شـهيد کردند، در مــي گذري؟

 



ادامه مطلب ...

 

ويژگي 313 نفر ياران مخلص امام زمان (ع)

1
. امام در انتظار آن ها به سر مي برد: هنگام ظهور امام قائم(ع) قبــل از آن کــه کنــار کعبه برود و صـداي خــود را به گــوش جهانيان برساند ، در مکاني به نام "ذي الطور" در انتظار 313 نفر از ياران خاصش توقف مي کند...

2. آن ها از اطراف جهان جمع مي شوند: 313 نفر از اطراف جهــان و دور ترين نقطه ها جمع شده و به امام قائم(ع) مي پيوندند. امام باقر(ع) در اين باره مي فرمايند:"خداوند براي حضرت قائم از دورترين شهــر ها، به تعداد جنگــاوران بـدر 313 نفر جمع مي کند".

 



ادامه مطلب ...

 

 

سالی که قیام ها، بحرانها و شورشها جهان اسلام را درهم می کوبد. سالی که اگر درک شود نشانه های ظهور مانند دانه های تسبیح یک به یک پیش می روند. از اینجا، ما چاره ای جز جستجو، رصد و انتظار نداریم. چنانکه ضمن پرهیز از تعیین وقت چشم به حوادث و وقایعی داریم که روایات درباره آنها خبر داده اند. کسی چه می داند شاید ما هم در جمع کسانی باشیم که آن سال موعود و وقایعش را درک می کنند.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

البته باید توجه داشت که ضعف سند نشانگر جعلی بودن حدیث نیست. گمان عمومی مردم از روایت ضعیف السند این است که حتما این روایت جعلی است و هیچ ریشه ای از واقعیت ندارد. اما مقصود از ضعف سند این است که ما نتوانستیم طریقی اطمینان آور به این روایت بیابیم و آن را با اطمینان بپذیریم.

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها